Teva Polska zamierza wprowadzać rocznie ok. 30 nowych leków, prowadzi kampanię wizerunkową firmy

Firma farmaceutyczna Teva Polska zamierza w najbliższych latach rocznie wprowadzać ok. 30 nowych produktów leczniczych. W grę wchodzą zarówno leki...

Firma farmaceutyczna Teva Polska zamierza w najbliższych latach rocznie wprowadzać ok. 30 nowych produktów leczniczych. W grę wchodzą zarówno leki receptowe, szpitalne, jak i dostępne bez recepty. - Cel, jaki sobie stawiamy, to szybko znaleźć się w pierwszej trójce producentów generyków. Nie oznacza to jednak rozwijania biznesu związanego np. z OTC czy suplementami diety - powiedział Tomasz Kornacki, country manager Teva Polska. Firma zapowiada też inwestowanie w leki innowacyjne. W styczniu br. koncern Teva przejął firmę Ivax, właściciela Polfy Kutno. We wrześniu wprowadzono na polski rynek pierwsze produkty z portfolio Tevy. Obecnie z produktów OTC Teva Polska promuje markę Vibovit. Strategię i kreację działań przygotowała agencja House of Brands. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Starlink. Spoty pokazywane są w kanałach TVP, TVN, TV4, Polsacie, Romantice, Reality TV, AXN i VH1. Równocześnie prowadzona jest korporacyjna kampania wizerunkowa kierowana do lekarzy w pismach medycznych. Tę reklamę przygotowała agencja San Markos. - Zamierzamy stopniowo poszerzać działania wizerunkowe Tevy oraz promocyjne wokół wybranych produktów - powiedział Wojciech Marchlewski, dyrektor marketingu Teva Polska. (PM)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.