"Viva!" szuka agencji do strategiczno-kreatywnej obsługi

Edipresse Polska prowadzi procedury przetargowe, których celem jest wybór agencji do strategiczno-kreatywnej obsługi reklamowej dwutygodnika "Viva!". Magdalena Modrzewska, dyrektor promocji...

Edipresse Polska prowadzi procedury przetargowe, których celem jest wybór agencji do strategiczno-kreatywnej obsługi reklamowej dwutygodnika "Viva!". Magdalena Modrzewska, dyrektor promocji "Vivy!", nie podała żadnych dodatkowych szczegółów. Przetarg ma się rozstrzygnąć do końca br. Liczba i nazwy zaproszonych agencji nie zostały podane. Dotychczas "Viva!' nie miała stałej agencji reklamowej, wszystkie projekty dotyczące magazynu były zlecane na zasadzie projektowej. (AMS)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.