Kieszonkowa "Encyklopedia Świat i Polska" - wspólne przedsięwzięcie PWN i "Gazety"
Wydawnictwo Naukowe PWN i "Gazeta Wyborcza" (Agora SA) przygotowały pierwszą edycję po polsku "Encyklopedii Świat i Polska". Jej protoplastą jest...
Wydawnictwo Naukowe PWN i "Gazeta Wyborcza" (Agora SA) przygotowały pierwszą edycję po polsku "Encyklopedii Świat i Polska". Jej protoplastą jest "Calendario Atlante De Agostini" wydawany co roku, od ponad 100 lat, we Włoszech przez Instituto Geografico De Agostini, a będący źródłem bieżących informacji o świecie. Cechą rozpoznawczą "Encyklopedii Świat i Polska" jest jej kieszonkowy format. Wydanie kosztuje 34 zł, liczy 1256 stron, 96 ostatnich zajmuje kolorowy atlas świata. Debiut "Encyklopedii Świat i Polska 2007" wspiera kampania reklamowa w mediach Agory ("Gazeta Wyborcza", "Metro", stacje radiowe: Tok FM, Złote Przeboje, portal Gazeta.pl). Poza tym kampania obejmuje telewizję: TVP1, TVP2, TVN, Polsat, TVN24 oraz Radio Zet, Trójkę PR, Eskę. Kreację stworzyła agencja DDB Warszawa, za zakup mediów odpowiada dom mediowy Starlink. Encyklopedia będzie dostępna w sprzedaży od 20 października. Dystrybucję w punktach sprzedaży prasy prowadzi Agora SA, na rynku księgarskim - Wydawnictwo Naukowe PWN. Specjalna oferta skierowana jest do szkół. PWN i "Gazeta" planują wydawanie co roku, jesienią, kolejnych zaktualizowanych edycji "Encyklopedii Świat i Polska". (KP)