Stanisław Plakwicz nie będzie dyrektorem marketingu PGNiG
Stanisław Plakwicz na początku listopada przestanie pełnić funkcję dyrektora marketingu spółki Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo. Plakwicz dołączył do struktur...
Stanisław Plakwicz na początku listopada przestanie pełnić funkcję dyrektora marketingu spółki Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo. Plakwicz dołączył do struktur PGNiG w maju br., powierzono mu stworzenie departamentu marketingu, który powstał w wyniku połączenia sekcji wcześniej działających w ramach departamentu komunikacji korporacyjnej i departamentu handlowego. Plakwicz zapowiadał intensyfikację działań promocyjnych spółki, jesienią miał się rozstrzygnąć przetarg na wybór agencji reklamowej i domu mediowego do obsługi PGNiG (konkursu nie rozpisano). Rozstanie Plakwicza z PGNiG następuje wkrótce po objęciu stanowiska prezesa spółki przez Krzysztofa Głogowskiego. Zastąpił on Bogusława Marca, który w czerwcu zrezygnował z pełnionej funkcji po tym, jak prokuratura postawiła mu zarzuty w związku z działalnością na stanowisku szefa stoczni Gryfia w Szczecinie. Stanisław Plakwicz nie zdradza na razie dalszych planów zawodowych. Przypomnijmy, że przed przejściem do PGNiG był on współwłaścicielem spółki Mensa specjalizującej się w reklamie w miejscu sprzedaży. Wcześniej pracował m.in. jako dyrektor zarządzający Grupy PZU odpowiedzialny za marketing i dyrektor generalny Lowe GGK. (JN)