Yahoo! zanotowało 38-procentowy spadek zysków
Yahoo! ogłosiło kwartalne wyniki. Zyski spadły o 38 proc., do 155 mln dol., pomimo 19-procentowego wzrostu przychodów, do 1,58 mld...
Yahoo! ogłosiło kwartalne wyniki. Zyski spadły o 38 proc., do 155 mln dol., pomimo 19-procentowego wzrostu przychodów, do 1,58 mld dol. Spadki są wynikiem spowolnienia na rynku reklamowym. CEO Yahoo! Terry Semel przedstawił ostrożną ocenę spodziewanych przychodów z reklam w następnym kwartale. Powiedział, że Yahoo! jest niezadowolone z wyników i zamierza je poprawić. Mają temu służyć nowa platforma reklam w wyszukiwarce o nazwie Project Panama, która zostanie uruchomiona na początku przyszłego roku, oraz serwisy społecznościowe Flickr i Yahoo Answers. Yahoo! zostało ostatnio skrytykowane przez analityków za długie negocjacje przy zakupie serwisu Facebook, podczas gdy Google bardzo szybko kupiło YouTube. ("BrandRepublic")