Shona Thind została marketing directorem Lonely Planet na kraje EMEA
18 grudnia Shona Thind oficjalnie obejmie stanowisko marketing directora na kraje EMEA w londyńskiej siedzibie Lonely Planet. Zatrudnienie ma związek...
18 grudnia Shona Thind oficjalnie obejmie stanowisko marketing directora na kraje EMEA w londyńskiej siedzibie Lonely Planet. Zatrudnienie ma związek z rozszerzeniem działalności wydawnictwa podróżniczego na media cyfrowe. Poprzednio Thind pracowała w Haagen-Dazs w charakterze marketing managera i odpowiadała za długoterminową strategię marki. Wcześniej zajmowała różne stanowiska marketingowe w Nestle. Lonely Planet powstało w 1973 roku i ma swoje siedziby w Melbourne, Londynie i San Francisco. Zatrudnia 400 osób. Oddział wydawnictwa na kraje EMEA wydzielony został w 1991 roku i ma główną siedzibę w Londynie. Jego biura funkcjonują w Europie, Afryce i Azji Środkowo-Wschodniej. Zamierza rozbudować sieć dystrybucji w tych regionach. ("BrandRepublic")