PZU będzie reklamowało swój pierwszy produkt inwestycyjny

PZU SA wprowadza do sprzedaży swój pierwszy produkt inwestycyjno-ubezpieczeniowy Strefa Zysku. Jest to indywidualny program inwestycyjny, w ramach którego można...

PZU SA wprowadza do sprzedaży swój pierwszy produkt inwestycyjno-ubezpieczeniowy Strefa Zysku. Jest to indywidualny program inwestycyjny, w ramach którego można lokować pieniądze w 32 wybranych funduszach inwestycyjnych z Grupy PZU, Banku Handlowego, BZ WBK AIB, Union Investment oraz DWS Polska. Klienci mogą wybrać albo jednorazową wpłatę (min. 9 tys. z możliwością dopłat), albo miesięczne składki (pierwsza 350 zł, a kolejne min. 120 zł). Dzięki konstrukcji programu jako produktu inwestycyjnego-ubezpieczeniowego można przenosić wkłady pomiędzy funduszami (do 10 razy) i unika się wtedy płacenia podatku od zysków kapitałowych (czyli tzw. podatku Belki). Przedstawiciele PZU przyznają, że to reakcja towarzystwa na coraz większe zainteresowanie klientów tą formą pomnażania kapitału w formie polis inwestycyjnych. Jest to pierwszy tego typu produkt w PZU i towarzystwo zaplanowało intensywną 1,5-miesięczną kampanię obejmującą m.in. telewizję, prasę i outdoor. Przygotowały ją agencja reklamowa Just i dom mediowy Starlink. Grupa PZU w I poł. br. zebrała 8,035 mld zł przypisu ze składek, w tym spółka majątkowa (PZU SA) zebrała 4,082 mld zł, a PZU Życie 3,916 mld zł. Natomiast na sprzedaży polis inwestycyjnych najwięcej zarobiły w I półroczu Allianz Polska (który z czwartej pozycji wskoczył na drugą, przeganiając Wartę) oraz Commercial Union (utrzymał pozycję nr 3) i Aegon, który w minionym roku awansował z 9. na 6. pozycję. (MB)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.