Branżowy "Rynek Zdrowia" ma kampanię w TVN24
"Rynek Zdrowia" (Polskie Towarzystwo Wspierania Przedsiębiorczości z Katowic) prowadzi kampanię reklamową w TVN24. Od 13 października do 5 listopada emitowane...
"Rynek Zdrowia" (Polskie Towarzystwo Wspierania Przedsiębiorczości z Katowic) prowadzi kampanię reklamową w TVN24. Od 13 października do 5 listopada emitowane są 20-sekundowe spoty, które mają na celu zbudowanie świadomości marki. W ramach kampanii przewidziane są także innego typu działania, w tym ekspozycja plakatów w placówkach medycznych, działania outdoorowe oraz mailing. Za kampanię odpowiada wydawca. Produkcją spotu zajęło się TVN. "Rynek Zdrowia" jest pismem branżowym o profilu medycznym kierowanym przede wszystkim do dyrektorów szpitali, ordynatorów, szefów klinik i przychodni, lekarzy, farmaceutów, przedstawicieli branży farmaceutycznej. Magazyn powstał w styczniu ub.r. Był dwumiesięcznikiem, od br. jest miesięcznikiem. Nakład "Rynku Zdrowia" wynosi 20 tys. egz., z czego 15 tys. stanowi wersja dla lekarzy i farmaceutów z możliwością reklamy leków na receptę, zaś 5 tys. stanowi wersja ogólnodostępna. (KP)