Doradcy bankowi w nowej kampanii BZ WBK dla małych i średnich firm

Bank Zachodni WBK rozpoczął kampanię reklamową skierowaną do segmentu małych i średnich przedsiębiorstw. Aby wyróżnić się wśród wielu, zwłaszcza ostatnio,...

Bank Zachodni WBK rozpoczął kampanię reklamową skierowaną do segmentu małych i średnich przedsiębiorstw. Aby wyróżnić się wśród wielu, zwłaszcza ostatnio, reklam skierowanych do tego segmentu, bank zdecydował, że w jego reklamach wystąpią autentyczni, znani z imienia i nazwiska doradcy banku. W kreacji zastosowano również dodatkowy wyróżnik formalny polegający na ukazywaniu tylko połówek twarzy każdego z doradców. Taki zabieg znajduje swoje odzwierciedlenie w haśle "Dobry doradca to połowa sukcesu", które spaja i podsumowuje całą kampanię. Kreację przygotowała agencja reklamowa GPD, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Universal McCann. Kampania obejmuje prasę, telewizję, radio, internet, siatki wielkoformatowe w największych miastach oraz materiały w placówkach banku. (MB)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.