Eurosport na kilku rynkach, w tym w Polsce, wprowadza własne narzędzie do pomiaru widowni
Kanał telewizyjny Eurosport wprowadza ogólnoeuropejski system pomiaru widowni, który dostarczać będzie reklamodawcom precyzyjne dane na temat osób oglądających tę stację....
Kanał telewizyjny Eurosport wprowadza ogólnoeuropejski system pomiaru widowni, który dostarczać będzie reklamodawcom precyzyjne dane na temat osób oglądających tę stację. System nazywa się Eurometrix i został przygotowany przez TelmarPeaktime. Narzędzie będzie zbierać dane z siedmiu rynków europejskich: z Polski, Wielkiej Brytanii, Holandii, Niemiec, Francji, Hiszpanii i Szwecji. Zdaniem pomysłodawców ma ono dawać precyzyjny obraz widowni Eurosportu. Eurometrix ma być narzędziem plannerskim i umożliwiającym przygotowywanie różnego typu raportów. (PM, "Media & Marketing Europe")