Wallboard realizuje kampanię z użyciem ambientowych nośników i-board

The Wallboard, firma zajmująca się dotychczas reklamą wielkoformatową, przeprowadziła drugą już kampanię z użyciem mobilnych nośników i-board własnej produkcji. Tym...

The Wallboard, firma zajmująca się dotychczas reklamą wielkoformatową, przeprowadziła drugą już kampanię z użyciem mobilnych nośników i-board własnej produkcji. Tym razem klientem agencji został Lukas Bank, który na inteligentnych nośnikach promuje swoje konta. Wallboard przeprowadzi akcję w 33 miastach Polski. Na razie wykorzystano 40 nośników, a grupy promotorów można było spotkać w Warszawie, Częstochowie, Kielcach, Łodzi, Płocku i Sieradzu. Podświetlane kasetony umieszczone na plecach promotorów przenoszone są w miejsca o dużym natężeniu ruchu i takie, gdzie trudno o inną formę outdooru. Do i-boardów można przymocować głośnik, przez który promotor informuje o szczegółach oferty. Podświetlenie powierzchni reklamowej w i-boardach zasilane jest wymiennymi bateriami, dzięki czemu nie istnieje ograniczenie czasu trwania akcji. - Kiedy w maju br. jako pierwsi na rynku rozpoczęliśmy reklamę nowego nośnika, oczywiście spodziewaliśmy się konkurencji - mówi Agnieszka Skowron, key account manager Wallboard. - Nie sądziliśmy jednak, że nadejdzie ona tak szybko - dodaje Skowron. Mowa tu o podobnym, dostarczanym przez firmę Plakativ nośniku o nazwie GoBoard, o którym pisaliśmy w DS "MMP" z 11 października i 26 września br. Najistotniejsza różnica między tymi dwoma nośnikami to cena. Jeden dzień kampanii z udziałem dziesięciu i-boardów kosztuje od 1,4 tys. zł. Dla porównania cena takiej samej akcji zorganizowanej przez Plakativ to wydatek 4,2 tys. zł. The Wallboard jest firmą specjalizującą się w kampaniach wielkoformatowych. Jej klienci to m.in.: TVP SA, Multimedia Polska SA, Opel, Reserved, Reebok. Pierwszą akcję i-boardową firma przeprowadziła w sierpniu br. dla sieci Media Markt we Wrocławiu. Kampania Lukasa jest drugą ambientową kampanią w portfolio The Wallboard. (KH)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.