Sprzedaż wydań specjalnych "Men's Health" powyżej oczekiwań wydawcy
Sprzedaż dwóch pierwszych wydań specjalnych "Men's Health"(Motor-Presse Polska) jest wyższa od wstępnych założeń wydawnictwa. Według danych firmy sprzedaż "Joggingu" wyniosła...
Sprzedaż dwóch pierwszych wydań specjalnych "Men's Health"(Motor-Presse Polska) jest wyższa od wstępnych założeń wydawnictwa. Według danych firmy sprzedaż "Joggingu" wyniosła 17,7 tys. egz., a "Seksu" - 19,7 tys. egz. Jak przekazał Krzysztof Komar, prezes zarządu Motor-Presse Polska, wydawnictwo zakładało sprzedaż na poziomie 10 tys. egz. z 30 tys. egz. nakładu. Cena egzemplarzowa magazynów to prawie 15 zł. W listopadzie br. ukaże się kolejny numer specjalny - "Pokonaj stres". (JD)
Komentarze
Artykuły powiązane