Rieber Foods Polska zaplanował najdłuższą w historii kampanię Delecty
Rieber Foods Polska rozpoczyna intensywną kampanię reklamową marki Delecta wspierającą asortyment gotowych sosów z indykiem z kategorii dań słonych. Potrwa...
Rieber Foods Polska rozpoczyna intensywną kampanię reklamową marki Delecta wspierającą asortyment gotowych sosów z indykiem z kategorii dań słonych. Potrwa ona do końca listopada br. i będzie to najdłuższa w historii kampania tej marki. Kampania obejmie telewizję, prasę konsumencką i handlową. Jej celem jest poinformowanie o dwóch nowych wariantach: indyk w sosie bolońskim z pieczarkami (do włoskiej lasagne) oraz indyk w sosie meksykańskim z czerwoną fasolą (do meksykańskiej tortilli). Ma ona także umocnić wizerunek Delecty jako marki żywnościowej nie tylko w produktach słodkich, ale i słonych. Emisje 15- i 30-sekundowych spotów zaplanowano w ośmiu stacjach telewizyjnych: TVP1, TVP2, Polsat, TVN, TV4, TVN Siedem oraz TVN24, TVN Style. Reklamy będą też w prasie kobiecej ("Claudia", "Naj", "Pani Domu", "Przyjaciółka", "Olivia") i prasie handlowej ("Supermarket News" i "Detal Dzisiaj"). Zaplanowano także degustacje i animacje sprzedaży w sklepach oraz wsparcie wszystkich szczebli dystrybucji. Grupą docelową są kobiety w wieku 25-45 lat z rodzinami, mieszkające w dużych miastach. Spoty telewizyjne przygotowała agencja reklamowa Red 8 Communications Group, zakup mediów zrealizował dom mediowy Starcom, za przeprowadzenie degustacji i animacji sprzedaży odpowiada agencja Smolar Łódź. (MB)