Żabka intensyfikuje kampanię w związku z mundialem, wprowadza submarkę Zielone Okienko

Sieć sklepów Żabka rozpoczęła drugą falę rozpoczętej w maju kampanii mediowej, intensyfikując działania w związku z mundialem. - Mistrzostwa świata...

Sieć sklepów Żabka rozpoczęła drugą falę rozpoczętej w maju kampanii mediowej, intensyfikując działania w związku z mundialem. - Mistrzostwa świata to idealny czas dla sklepów convenience. Większość ludzi siedzi przed telewizorami i często szkoda im czasu, żeby po piwo, papierosy czy przekąski jechać do supermarketu. Stąd prognozowany jest wysoki wzrost sprzedaży w sklepach osiedlowych. Dlatego zdecydowaliśmy się, by w okresie mundialu zintensyfikować działania reklamowe w telewizji, aby jak największa część tego wzmożonego popytu trafiła do Żabki - wyjaśnia Rafał Kiersk, zastępca dyrektora handlowego ds. marketingu Żabka Polska. Jak dodaje Michał Szeptycki, dyrektor ds. mediów w SPC House of Media, trzonem kampanii jest telewizja i radio, druga fala kampanii będzie miała zdecydowanie bardziej prosprzedażowy charakter niż działania prowadzone w maju, kiedy to celem było przede wszystkim budowanie świadomości marki Żabka.

SPC House of Media zaplanował i kupił media do kampanii, strategię i kreację przygotowała agencja Young & Rubicam. Trzy z czterech spotów telewizyjnych prezentują działalność handlową Żabki, jednak jeden z nich koncentruje się na promowaniu usług. Żabka wprowadza bowiem na rynek submarkę Zielone Okienko, która ma być parasolem dla dodatkowych usług oferowanych przez sklepy tej sieci. W chwili obecnej za pośrednictwem sklepów Żabka można np. opłacać rachunki (energia, telefon etc.). Benefity, jakie sieć daje swoim klientom w przypadku tej usługi, to stała prowizja (99 gr), bezpieczeństwo transakcji, a także łatwość dokonania zapłaty dzięki skali sieci i dogodnemu położeniu jej sklepów. Jak zapowiada Rafał Kiersk, rozwijanie palety usług to jeden z elementów strategii Żabki, która jest siecią o charakterze convenience i rzeczywiście chce zapewniać swoim klientom maksimum wygody, a taką daje połączenie zakupów z pakietem innych usług (poza płatnościami rachunków także np. usługi fotograficzne czy lottomaty). Prowadzone obecnie działania to pierwsza ogólnopolska kampania Żabki, której sieć w całej Polsce liczy już ponad 1600 sklepów. (MG)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.