Tak, nie, a jednak

Anna Lubowska mimo wcześniejszej decyzji o wycofaniu się z biegu o fotel prezesa SAR-u przyjęła to stanowisko. Inne uzupełnienia w zarządzie.

Wczorajsze walne zebranie członków Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR doprowadziło do wyboru nowego prezesa organizacji. Została nim Anna Lubowska, managing director & CEO Mediaedge:cia CEE, będąca dotychczas wiceprezesem tego stowarzyszenia. Głosowało na nią 23 z ponad 40 członków SAR-u obecnych na zebraniu. Lubowska będzie pełniła tę funkcję do końca bieżącej kadencji.

Przypomnijmy, że na bieżącą kadencję wybrany został rok temu Marek Gargała, dyr. zarządzający agencji Publicis, który we wrześniu ub.r. ogłosił rezygnację - nowe wybory były następstwem tej decyzji. Kandydatura Lubowskiej była niejakim zaskoczeniem, bowiem kilka dni temu szefowa Mediaedge:cia wycofała się z ubiegania się o stanowisko prezesa SAR-u, uzasadniając to rozlicznymi obowiązkami wynikającymi z pełnienia regionalnej funkcji, a powodującymi częstą nieobecność w kraju.

Jednocześnie członkowie stowarzyszenia wybrali Igora Kaleńskiego, CEO grupy Saatchi & Saatchi, na członka uzupełniającego zarządu - wakat na tym stanowisku był od ub.r., kiedy zrezygnował z niego Marek Żołędziowski, CEO Change Integrated. Ponownemu głosowaniu poddano również kandydaturę Cezarego Antonia, partnera agencji Fatbaby - wygasł bowiem jego mandat członka zarządu z ramienia agencji Brain, której pracownikiem już nie jest. Antoń został ponownie wybrany do zarządu SAR-u. (AMS)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.