PepsiCo wprowadza na rynek markę wody Górska Natura

PepsiCo w połowie kwietnia br. ruszy z intensywną kampanią reklamową wspierającą debiut Górskiej Natury, nowej marki wody mineralnej - dowiedzieliśmy...

PepsiCo w połowie kwietnia br. ruszy z intensywną kampanią reklamową wspierającą debiut Górskiej Natury, nowej marki wody mineralnej - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Z naszych informacji wynika, że marka będzie pozycjonowana w segmencie premium, w którym ma konkurować m.in. z: Kroplą Beskidu, Cisowianką i Nałęczowianką.

Marketer przy debiucie rynkowym Górskiej Natury pracował z różnymi agencjami, m.in.: Media Direction OMD (planowanie i zakup mediów), Digital One (autor strony www.gorskanatura.pl) i Glob Media (odpowiada za promocję "Gwarancja smaku"). Nie udało nam się ustalić, która agencja przygotowuje kreację reklam ATL.

O planach wprowadzenia nowej marki wody informowaliśmy już na łamach DS "MMP" z 29 grudnia ub.r. oraz 22 stycznia br. PepsiCo ma już w portfolio Aqua Minerale - markę wody o niewielkich udziałach rynkowych. (JN)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.