General Motors obcina wydatki reklamowe w USA

Koncern motoryzacyjny General Motors zamierza w tym roku zredukować wydatki na reklamę na rynku amerykańskim o 800 mln dol. Decyzja...

Koncern motoryzacyjny General Motors zamierza w tym roku zredukować wydatki na reklamę na rynku amerykańskim o 800 mln dol. Decyzja o cięciach została podjęta w związku z zanotowaną przez koncern stratą na poziomie blisko 31 mld dol. w 2008 roku.

Według danych Nielsena wydatki General Motors spadły o 4 proc. - do 1,7 mld dol. - w pierwszych dziewięciu miesiącach ub.r. Mimo to General Motors nadal pozostaje drugim pod względem wielkości (po Procter & Gamble) reklamodawcą na rynku amerykańskim.

Koncern Forda w USA zmniejszył wydatki reklamowe o 23 proc. - do 1,1 mld dol., a Cerberus Capital Management, właściciel marki Chrysler - o 26 proc., do 694 mln dol. ("WARC")

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.