Globalne wydatki reklamowe w br. mają spaść o 8,3 proc.

Globalne wydatki reklamowe w br. spadną o 8,3 proc. w stosunku do ub.r. - prognozuje firma Bernstein Research. Jedynym medium,...

Globalne wydatki reklamowe w br. spadną o 8,3 proc. w stosunku do ub.r. - prognozuje firma Bernstein Research. Jedynym medium, w którym inwestycje w reklamę będą rosły, będzie internet z dynamiką na poziomie 5,9 proc. Będzie to zasługa głównie search engine marketingu, który wzrośnie aż o 35 proc. Jednocześnie w br. spadną w sieci wydatki na reklamę display - o 1,5 proc. Wydatki reklamowe w pięciu największych krajach europejskich: Francji, Niemczech, Hiszpanii, Włoszech i Wielkiej Brytanii, zmniejszą się o 7,8 proc. ("World Advertising Research Center")

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.