Dogrywka w przetargu na obsługę marki piwa Żywiec

Cztery agencje reklamowe, które znalazły się na short-liście przetargu na obsługę reklamową marki piwa Żywiec (Grupa Żywiec), mają przygotować ponownie...

Cztery agencje reklamowe, które znalazły się na short-liście przetargu na obsługę reklamową marki piwa Żywiec (Grupa Żywiec), mają przygotować ponownie propozycje kreatywne, które będą następnie badane - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. W przetargu biorą obecnie udział: Brain, Change Integrated, Grey Worldwide i Just. Ta ostatnia obsługuje markę od ponad 4,5 roku. Przetarg pierwotnie miał się zakończyć pod koniec stycznia br. (AMS, TW)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.