Nowy partner TV Biznes ma zainwestować w promocję stacji
TV Biznes finalizuje rozmowy z inwestorem branżowym. Do czasu ich zakończenia nie zdradza, jaki podmiot może przejąć mniejszościowy pakiet udziałów...
TV Biznes finalizuje rozmowy z inwestorem branżowym. Do czasu ich zakończenia nie zdradza, jaki podmiot może przejąć mniejszościowy pakiet udziałów w stacji. Obecnie 100 proc. udziałów TV Biznes znajduje się w posiadaniu Piotra Chomczyńskiego, biznesmena i naukowca. Piotr Barełkowski, prezes zarządu spółki Media Biznes (właściciela koncesji TV Biznes), ujawnił jedynie, że rozmowy prowadzone są z inwestorem branżowym - jest to podmiot o międzynarodowym rodowodzie. - Inwestor zdynamizuje rozwój TV Biznes i zainwestuje w promocję stacji - zapowiada Barełkowski. Do tej pory na promocję TV Biznes (od chwili powstania) wydano ok. 1,5 mln zł. Stacja ma w tym roku osiągnąć ok. 1 mln euro przychodów z reklam. Jak mówi Barełkowski, poważny procent ogólnych przychodów spółki stanowią także wpływy z produkcji programów telewizyjnych (m.in. dla GPW i KIG). TV Biznes do końca roku ma być dostępna także w ofercie UPC. (JN)