PepsiCo stawia na sport

Odwieczny konkurent Coca-Coli wprowadza innowacje w najszybciej rosnącej kategorii

PepsiCo wprowadzi na rynek nowy wariant smakowy napoju energetycznego Gatorade. W tym miesiącu na półkach sklepowych w Wielkiej Brytanii znajdzie się wersja o smaku czarnej porzeczki. Do tej pory był sprzedawany tylko napój cytrynowy i pomarańczowy. Największymi konkurentami Gatorade są marki Powerade z portfolio Coca-Coli i Lucozade, należąca do GSK. Kategoria tzw. napojów sportowych jest jedną z najszybciej rosnących na rynku brytyjskim. W 2008 r. ich sprzedaż w Wielkiej Brytanii wzrosła o 7 proc. do poziomu 166 mln funtów (źródło: Nielsen). („BrandRepublic”)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.