Paweł Lebiedziński został dyrektorem sprzedaży w Novem
Paweł Lebiedziński został z początkiem kwietnia dyrektorem sprzedaży w firmie marketingu afiliacyjnego Novem. Przeszedł do niej z Media Contacts, gdzie jako media manager kierował zespołem prowadzącym internetowe kampanie klientów.
Novem realizuje internetowe kampanie reklamowe w oparciu o sieć kilkudziesięciu tysięcy witryn internetowych (w marketingu afiliacyjnym klient płaci tylko za efekty określonych działań wykonanych przez internautę, np. pozostawienie danych, umówienie się z konsultantem, zamówienie newslettera, zakup produktu).
Firma współpracuje z klientami na każdym etapie programu partnerskiego: przygotowuje formy reklamowe (linki tekstowe, malingi, reklamy typu display), dobiera wydawców, monitoruje ich efektywność i optymalizuje kampanie pod tym kątem. Przedstawiciele Novem spodziewają się w tym roku podwojenia przychodów w stosunku do 2008 roku. W 2008 roku firma obsługiwała ponad 100 klientów (m.in. Millenium Bank, Cetelem Bank, Multibank, Volkswagen Bank, Commercial Union, Orange, Netia, Alma, Ceneo, Murator, Agora, Bauer Weltbild Media, Puls Biznesu, Home.pl, PWN.pl). Prezesem zarządu Novem jest Jacek Pasławski, były prezes portalu Interia.pl.