Brandon Routh jako Superman bohaterem kolejnej odsłony kampanii "Pij mleko, będziesz wielki"

Superman będzie bohaterem kolejnej odsłony kampanii społecznej "Pij mleko, będziesz wielki". Jej start zaplanowano na lipiec br. w momenie wejścia...

Superman będzie bohaterem kolejnej odsłony kampanii społecznej "Pij mleko, będziesz wielki". Jej start zaplanowano na lipiec br. w momenie wejścia na ekrany kin filmu "Superman: Powrót" z Brandonem Routhem w roli tytułowej. Superman biorący udział w kampanii będzie miał więc wizerunek tego amerykańskiego aktora. Agencja reklamowa Communication Unlimited, autor strategii i kreacji kampanii w planowanej i wszystkich poprzednich odsłonach, nawiązała nieodpłatnie współpracę z Warner Bros., wytwórnią, w której powstaje "Superman". Kampania będzie mieć charakter multimedialny. Pojawi się m.in. w głównych stacjach telewizyjnych i na billboardach. Wzrośnie udział w tej edycji rozgłośni radiowych. Szczegóły medialne jeszcze nie są podawane. Poprzednią twarzą akcji "Pij mleko, będziesz wielki" był Shrek, a wcześniej brały w niej udział polskie gwiazdy: Kayah, Bogusław Linda, Jagna Marczułajtis, Krzysztof Hołowczyc. Paweł Kowalewski, prezes Communication Unlimited, powiedział, że agencja jest zainteresowana dalszą współpracą z polskimi celebrities. Kampania "Pij mleko, będziesz wielki" jest realizowana przez Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy (IAA) w ramach programu "Marketing dla przyszłości". (KP)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.