Hachette kontynuuje wsparcie dla magazynu "Samo Zdrowie"

Hachette Filipacchi Polska wspiera najnowsze, kwietniowe wydanie swojego urodowo-zdrowotnego miesięcznika "Samo Zdrowie". Wydawnictwo w ostatnim czasie wzmacnia działania wobec tego...

Hachette Filipacchi Polska wspiera najnowsze, kwietniowe wydanie swojego urodowo-zdrowotnego miesięcznika "Samo Zdrowie". Wydawnictwo w ostatnim czasie wzmacnia działania wobec tego tytułu. Kampania towarzyszyła również wydaniu lutowemu "Samego Zdrowia", które informowało wówczas o zmienionej makiecie i zawartości. Aktualna i poprzednia kampania obejmuje TVP1 i TVP2. Zaplanował ją dom mediowy Star Media. Numer kwietniowy "Samego Zdrowia" wchodzi do sprzedaży 26 marca. Hachette ma dalsze plany promocyjne dla "Samego Zdrowia" oraz plany dodatków redakcyjnych dla niego, ale nie ujawnia w tych sprawach szczegółów. Według ZKDP za XI 2003 r. rozpowszechnianie płatne "Samego Zdrowia" wyniosło 63,6 tys. egzemplarzy. Wpływy reklamowe tytułu za cały 2003 r. sięgnęły 5,92 mln zł (Expert Monitor). (KP)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.