Philip Morris wspiera BTL-owo markę Virginia Slims
Koncern tytoniowy Philip Morris Polska SA wprowadził do sprzedaży limitowaną serię kierowanych głównie do kobiet papierosów marki Virginia Slims w...
Koncern tytoniowy Philip Morris Polska SA wprowadził do sprzedaży limitowaną serię kierowanych głównie do kobiet papierosów marki Virginia Slims w nowych opakowaniach i wspiera jej sprzedaż promocją konsumencką. W paczkach Virginia Slims (które z tej okazji opakowano w folię z nową grafiką) umieszczono wrzutki - kupony zgłoszeniowe - za przesłanie srebrnej lub złotej folii z każdej paczki można otrzymać nagrodę (gwarantowaną) w postaci eleganckiej zapalniczki. Akcję na zlecenie producenta prowadzi agencja Euro RSCG Marketing House. Do sprzedaży wprowadzono również zestawy - w atrakcyjnym graficznie opakowaniu w kształcie ostrosłupa umieszczono paczkę papierosów i zapalniczkę (cena zestawu: 6,60 zł). Akcja potrwa do końca kwietnia br., na jej potrzeby przygotowano materiały POS (np. listwy ekspozycyjne). Jak twierdzą przedstawiciele Philip Morris, wprowadzenie limitowanej edycji ma na celu wyróżnienie na półkach sklepowych nowego opakowania i przez to przyciągnięcie uwagi konsumetów. Marka Virginia Slims to papierosy długie 100 mm, przeznaczone głównie dla kobiet, sprzedawane w dwóch wariantach: lights i menthol (oba zawierają 6 mg/papieros substancji smolistych i 0,6 mg/papieros nikotyny), kierowane są raczej do zamożniejszych klientek (cena detaliczna paczki 20 szt. wynosi ok. 6,25 zł). (MB)