Zakończyły się prezentacje w przetargu reklamowym marki Żywiec

Wczoraj agencja G7 - ostatnia z czterech agencji reklamowych uczestniczących w przetargu reklamowym na markę piwa Żywiec (Grupa Żywiec SA)...

Wczoraj agencja G7 - ostatnia z czterech agencji reklamowych uczestniczących w przetargu reklamowym na markę piwa Żywiec (Grupa Żywiec SA) - zaprezentowała swoje projekty. W przetargu oprócz G7 uczestniczą także agencje Just, Euro RSCG New Europe, JWT/Parintex. W kolejnym etapie wyłoniona zostanie krótka lista agencji, a ich propozycje poddane zostaną badaniom. Rozstrzygnięcie przetargu nastąpi w maju br. Przetarg rozpoczął się na początku marca br., a w lutym zakończono współpracę między Grupą Żywiec a agencją reklamową McCann-Erickson Polska, która od ubiegłego roku obsługiwała w zakresie strategii i kreacji markę Żywiec. Planowaniem i zakupem mediów (poza outdoorem) dla Grupy Żywiec SA zajmuje się dom mediowy Brand & Media OMD. Planowaniem i zakupem nośników reklamy zewnętrznej zajmuje się dom mediowy Media Concept. (PR)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.