Eliminacje do Konkursu Młodych Kreatywnych tylko do 29 marca br.

Aby wyjechać do Cannes i reprezentować Polskę w organizowanym tam Konkursie Młodych Kreatywnych, trzeba wziąć udział w konkursie dla najmłodszych...

Aby wyjechać do Cannes i reprezentować Polskę w organizowanym tam Konkursie Młodych Kreatywnych, trzeba wziąć udział w konkursie dla najmłodszych polskich twórców reklamy. Konkurs organizowany jest przez Best-MP Agency, polskiego przedstawiciela Międzynarodowego Festiwalu Reklamy Cannes Lions, pod patronatem Klubu Twórców Reklamy (KTR). KTR działa przy Stowarzyszeniu Agencji Reklamowych w Polsce. W konkursie mogą brać udział dwuosobowe zespoły złożone z autora tekstów i dyrektora artystycznego, którzy do czerwca tego roku nie ukończą 28 lat oraz przeniosą nieodpłatnie prawa majątkowe do prac stworzonych w ramach konkursu na rzecz jego organizatorów. Uczestnicy konkursu muszą być zawodowo związani z reklamą, swoje kandydatury mogą zgłaszać tylko za pośrednictwem agencji, dla której pracują. Termin nadsyłania zgłoszeń upływa 29 marca 2004 r. Opłata zgłoszeniowa dla jednego zespołu wynosi 500 zł + 22 proc. W skład jury wchodzą jurorzy, którzy w ramach konkursu Klubu Twórców Reklamy będą oceniać prace w kategorii Reklama Print: Asja Malinowska (Brain), Michał Majczak (PZL), Bartłomiej Ignaciuk (ChukChuk), Paweł Heine (Lowe GGK), Dariusz Rzatkowski (TBWA), Sylwia Rękawek (JWT/Parintex), Bartek Rams (Leo Burnett Warszawa), Wojciech Dagiel (McCann-Erickson Polska), Magdalena Bejer (NoS/BBDO), Jarosław Wiewiórski (Soda), Jacek Maciejewski (Euro RSCG New Europe), Piotr Alchimowicz (Gruppa 66/Ogilvy), Józef Dutkiewicz (Cytryna). Ogłoszenie werdyktu jury odbędzie się podczas gali konkursu Klubu Twórców Reklamy 26 kwietnia o godz. 18 w Teatrze Polskim. (AMS)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.