Samsung szuka agencji do globalnej kampanii wizerunkowej

Samsung Electronics rozpoczął poszukiwania agencji reklamowych, które wezmą udział w przetargu na przygotowanie globalnej kampanii brandingowej. Samsung współpracuje w Stanach...

Samsung Electronics rozpoczął poszukiwania agencji reklamowych, które wezmą udział w przetargu na przygotowanie globalnej kampanii brandingowej. Samsung współpracuje w Stanach Zjednoczonych z agencją Foote Cone & Belding (Interpublic Group of Cos.), która obsługuje budżet w wysokości 400 mln dol., oraz z koreańską agencją Cheil Communications, która zajmuje się strategią i kreacją m.in. dla telefonów komórkowych. Przedstawiciele Samsunga nie udzielają informacji na temat przetargu. ("Advertising Age")

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.