Jakub Kowalski został nowym szefem marketingu Ustronianki

Jakub Kowalski, związany dotychczas z branżą budowlaną, objął stanowisko szefa marketingu spółki Ustronianka, do której należy między innymi marka wody...

Jakub Kowalski, związany dotychczas z branżą budowlaną, objął stanowisko szefa marketingu spółki Ustronianka, do której należy między innymi marka wody mineralnej Ustronianka. Dotychczas marketingiem firmy zajmował się Marcin Pagieła, który obecnie jest dyrektorem ds. współpracy z klientami strategicznymi i będzie odpowiedzialny między innymi za sprzedaż do sieci handlu nowoczesnego. Pagieła powiedział, że trwają przygotowania do telewizyjnej kampanii reklamowej marki Ustronianka, ale jej szczegóły będą znane w przyszłym tygodniu. Kampania oprze się prawdopodobnie na miksie stacji należących do TVP, a spółka będzie samodzielnie negocjować warunki z Biurem Reklamy TVP. (PR)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.