Agencja reklamowa Ad Fabrika/FCB wzmacnia dział obsługi klienta

Agencja reklamowa Ad Fabrika/FCB zatrudniła nowe osoby w dziale obsługi klienta. Poszerzenie zespołu ma związek z rozpoczęciem w ostatnim czasie...

Agencja reklamowa Ad Fabrika/FCB zatrudniła nowe osoby w dziale obsługi klienta.

Poszerzenie zespołu ma związek z rozpoczęciem w ostatnim czasie obsługi kilku

nowych budżetów reklamowych, m.in. sieci handlowych The Outlet Company i Leroy

Merlin oraz samochodu Smart (DaimlerChrysler Automotive Polska). Nowym

account managerem został Paweł Polański, który wcześniej pracował na

stanowiskach account supervisora w agencjach reklamowych TBWA/Warszawa i

NoS/BBDO. Karierę zawodową rozpoczął w agencjach Lintas i J. Walter Thompson/

Parintex. Polański będzie równocześnie pełnił stanowisko new business managera.

Jednocześnie trzy osoby zostały przyjęte na stanowiska junior account executive.

Są to: Katarzyna Kowalczuk (wcześniej na praktykach w McCann-Erickson Polska),

Kinga Kac (wcześniej na praktykach w SC Johnson) oraz Monika Chmiel (poprzednio

pracowała w dziale marketingu DaimlerChrysler Automotive Polska). Obecnie Ad

Fabrika/FCB zatrudnia 15 osób w dziale obsługi klienta. Jego pracami kierują dwie

osoby na stanowiskach group account directorów: Katarzyna Karpiuk (jednocześnie

dyr. strategiczny w agencji) oraz Małgorzata Krumplewska, które bezpośrednio

podlegają Piotrowi Dominiewskiemu, dyr. generalnemu agencji. (JP)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.