Agencja reklamowa Ad Fabrika/FCB wzmacnia dział obsługi klienta
Agencja reklamowa Ad Fabrika/FCB zatrudniła nowe osoby w dziale obsługi klienta. Poszerzenie zespołu ma związek z rozpoczęciem w ostatnim czasie...
Agencja reklamowa Ad Fabrika/FCB zatrudniła nowe osoby w dziale obsługi klienta.
Poszerzenie zespołu ma związek z rozpoczęciem w ostatnim czasie obsługi kilku
nowych budżetów reklamowych, m.in. sieci handlowych The Outlet Company i Leroy
Merlin oraz samochodu Smart (DaimlerChrysler Automotive Polska). Nowym
account managerem został Paweł Polański, który wcześniej pracował na
stanowiskach account supervisora w agencjach reklamowych TBWA/Warszawa i
NoS/BBDO. Karierę zawodową rozpoczął w agencjach Lintas i J. Walter Thompson/
Parintex. Polański będzie równocześnie pełnił stanowisko new business managera.
Jednocześnie trzy osoby zostały przyjęte na stanowiska junior account executive.
Są to: Katarzyna Kowalczuk (wcześniej na praktykach w McCann-Erickson Polska),
Kinga Kac (wcześniej na praktykach w SC Johnson) oraz Monika Chmiel (poprzednio
pracowała w dziale marketingu DaimlerChrysler Automotive Polska). Obecnie Ad
Fabrika/FCB zatrudnia 15 osób w dziale obsługi klienta. Jego pracami kierują dwie
osoby na stanowiskach group account directorów: Katarzyna Karpiuk (jednocześnie
dyr. strategiczny w agencji) oraz Małgorzata Krumplewska, które bezpośrednio
podlegają Piotrowi Dominiewskiemu, dyr. generalnemu agencji. (JP)