Generali Holding prowadzi przetarg na regionalny budżet reklamowy
Generali Holding AV, międzynarodowy koncern ubezpieczeniowy, prowadzi przetarg na obsługę swojego budżetu reklamowego w regionie Europy Środkowej i Wschodniej, w...
Generali Holding AV, międzynarodowy koncern ubezpieczeniowy, prowadzi przetarg na obsługę swojego budżetu reklamowego w regionie Europy Środkowej i Wschodniej, w tym także w Polsce. Procedury przetargowe są koordynowane z Wiednia. Wartość budżetu ani nazwy agencji i domów mediowych, które biorą udział w przetargu, nie są znane. Johannes Ospald, marketing and CRM coordination CEE w holdingu Generali w Wiedniu, nie chciał udzielić żadnych informacji na temat przetargu. Potwierdził jedynie, że jest on prowadzony i zakończy się w kwietniu br. W Polsce od 2002 r. Grupa Generali współpracowała z agencją reklamową Publicis i domem mediowym Optimedia Poland, ale umowa ta została już rozwiązana. W 2003 r. łączne wydatki na reklamę Generali Group i Generali TU SA wyniosły 3 mln zł (Expert Monitor). Oprócz Generali TU SA do Grupy Generali w Polsce należą także firmy Generali Życie TU SA i Generali PTE SA. (PR)