G+J Media zwiększył natężenie działań promocyjnych miesięcznika "Glamour"

Wydanie "Glamour" (G+J Media) z okazji pierwszych urodzin magazynu (na rynku od wczoraj) ma zaplanowaną bardziej intensywną promocję niż towarzysząca...

Wydanie "Glamour" (G+J Media) z okazji pierwszych urodzin magazynu (na rynku od wczoraj) ma zaplanowaną bardziej intensywną promocję niż towarzysząca poprzednim numerom. Magazyn (z dodatkiem męskim) otrzymuje zwiększone wsparcie w punktach sprzedaży, po raz pierwszy ma reklamować się w "Wysokich Obcasach" (Agora SA), telewizję wykorzystuje w standardowym wymiarze. Nowością jest wejście z reklamą aktualnego wydania "Glamour" po raz drugi, nie tylko w momencie wejścia do sprzedaży, ale też na początku kwietnia. Wtedy to, jak powiedziała Anna Gnoińska, dyrektor wydawniczy "Glamour", miesięcznik będzie nagłaśniał swoją akcję pod hasłem Narodowy Dzień Glamour. W jego ramach 17 kwietnia czytelniczki "Glamour" z całej Polski będą mogły udać się na zakupy i na podstawie kuponów rabatowych uzyskać zniżki od 20 do 40 proc. w sklepach takich jak Galeria Centrum, Sephora, Reserved i wielu innych (w sumie ponad 700 punktów sprzedaży). Promocję "Glamour" zaplanował dział marketingu G+J Media przy współpracy z domem mediowym Starcom, kreacja należy do wydawnictwa. Wydanie urodzinowe magazynu ukaże się z płytą DVD - filmem "Szósty zmysł". "Płyty będą pojawiać się co jakiś czas. Będziemy się starali, żeby jak najbardziej odpowiadały naszym czytelniczkom" - powiedziała Anna Gnoińska. "Glamour" dołączy po raz pierwszy torbę do całości kolejnego wydania. Cena wydania z torbą nie została jeszcze ustalona. Wydanie z płytą kosztuje 10,90 zł, bez niej - 4,9 zł (nakład jest dzielony). Według danych ZKDP średnia sprzedaż "Glamour" w okresie kwiecień-grudzień 2003 r. wyniosła ponad 265 tys. egzemplarzy. (KP)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.