Panasonic prowadzi przetarg na paneuropejski budżetu telefonów

Japoński koncern elektroniczny Panasonic prowadzi przegląd ofert domów mediowych związany z obsługą budżetu reklamowego telefonów w Europie. Jego wysokość szacuje...

Japoński koncern elektroniczny Panasonic prowadzi przegląd ofert domów mediowych związany z obsługą budżetu reklamowego telefonów w Europie. Jego wysokość szacuje się na mniej więcej 15 mln funtów. Audytem przetargu zajmuje się firma European Media Management. Do tej pory budżet paneuropejski nie był skonsolidowany. Dla Panasonica pracowały m.in. sieci domów mediowych Universal McCann i Brand Connection. Przedstawiciele Panasonica prognozują wzrost na rynku sprzedaży telefonów, który obecnie wynosi 3,7 proc., do 10 proc. w 2005 r. ("BrandRepublic")

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.