Nowe przedsięwzięcia wokół pism Domu Wydawniczego "Kruszona"
Dom Wydawniczy "Kruszona" z Poznania, wydawca ogólnopolskich miesięczników "Arteon" o sztuce i "n.p.m." - magazynu o turystyce górskiej, planuje nowe...
Dom Wydawniczy "Kruszona" z Poznania, wydawca ogólnopolskich miesięczników "Arteon" o sztuce i "n.p.m." - magazynu o turystyce górskiej, planuje nowe przedsięwzięcia wokół tych pism. Nie ujawnia jednak szczegółów. Decyzję wydawcy uzasadnia podniesienie sprzedaży "Arteonu" w ostatnim czasie oraz pozytywne przyjęcie przez czytelników zmian w "n.p.m.", które wprowadzono na początku tego roku. Jak przekazała Joanna Nawrocka, odpowiedzialna za marketing i promocję w Domu Wydawniczym "Kruszona", "Arteon" w 2003 r. odnotował niemal 30-proc. wzrost sprzedaży w stosunku do roku poprzedniego. "Arteon" w ub.r. odświeżył layout, wszedł w akcje patronackie (np. nad filmem "Frida"), zamieszcza wiadomości o nowych numerach w informatorach kulturalnych w Poznaniu i w Warszawie. "Natomiast "n.p.m.", odkąd ma lakierowaną i w nowej stylistyce okładkę, stał się pismem lepiej zauważalnym w punktach sprzedaży" - powiedziała Joanna Nawrocka. "N.p.m." prowadzi w tej chwili akcję promocyjną dla prenumeratorów, w której można otrzymać poradnikowe książki "Trekker. W czym i z czym chodzić po górach" oraz zestawy kosmetyków dla mężczyzn. Według wydawcy średnia sprzedaż "Arteonu" wyniosła 3 tys. egzemplarzy, a "n.p.m." - 7 tys. (wg "Almanachu Mediów i Reklamy 2003/2004"). (KP)