Energis rozpoczął kampanię wizerunkową w prasie i outdoorze
Energis Polska, operator telekomunikacyjny, rozpoczął kampanię wizerunkową w mediach. Kampania prowadzona jest w outdoorze i prasie pod hasłem "Energia efektywnego...
Energis Polska, operator telekomunikacyjny, rozpoczął kampanię wizerunkową w mediach. Kampania prowadzona jest w outdoorze i prasie pod hasłem "Energia efektywnego działania" i zwraca uwagę m.in. na oszczędności kosztów dla firm, które korzystają z usług telekomunikacyjnych Energis. Przedstawiciele Energis byli w dniu wczorajszym nieuchwytni. Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami Energis przygotowaniem kampanii miały się zająć agencja Your Design i dom mediowy Mediaedge:cia, które współpracowały z operatorem przy jego wcześniejszych działaniach mediowych. Energis konkuruje z Telekomunikacją Polską SA oraz innymi operatorami stacjonarnymi, m.in.: Netią, Telefonią Dialog, NOM-em czy Tele2. Koncentruje się jednak na ofercie kierowanej do klientów biznesowych. (MG)