BR TVP rozpoczyna proces urealniania cen - nowy cennik wokół Euro 2004

Biuro Reklamy TVP (BR TVP) rozpoczyna proces urealniania cen reklam. Pierwszym eksperymentem jest stworzenie specjalnego cennika związanego ze sprzedażą spotów...

Biuro Reklamy TVP (BR TVP) rozpoczyna proces urealniania cen reklam. Pierwszym eksperymentem jest stworzenie specjalnego cennika związanego ze sprzedażą spotów w czasie transmisji z mistrzostw Europy w piłce nożnej Euro 2004 w Portugalii, które rozpoczną się w czerwcu i potrwają do początku lipca br. W nowej ofercie ceny będą niższe od obowiązujących obecnie, ale jak mówi Zbigniew Badziak, dyrektor BR TVP, będą uwzględniać eventowy charakter mistrzostw i transmisję meczów w paśmie prime time. Na potrzeby cennika związanego z Euro 2004 opracowana została także nowa tabela rabatów dla poszczególnych poziomów budżetów reklamowych. Nowy cennik otrzymali już sponsorzy tytularni Euro 2004, którzy mają prawo pierwszeństwa zakupu. "Naszym celem jest wyraźne przeniesienie ciężkości, jeżeli chodzi o sprzedaż reklam, z metody pakietowej na sprzedaż cennikową. Dlatego rozpoczynamy proces urealniania cen. Obecnie obowiązujące ceny brutto zostaną w sposób znaczny zmniejszone. Na tym etapie nie podajemy jeszcze, o jaki poziom obniżki chodzi" - powiedział Badziak. Dyrektor BR TVP chce, by proces urealniania cennika reklam w Telewizji Polskiej SA zakończył się w br. Niewykluczone nawet, że nowy cennik zacznie obowiązywać już w drugiej połowie roku. To wiązałoby się z kwestią renegocjacji kontraktów, dlatego na ostateczne decyzje trzeba jeszcze poczekać. (PM, PR)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.