"The Daily Telegraph" pojawi się na rynku w małym formacie
"The Daily Telegraph" będzie mieć także wydanie w małym formacie. Tym posunięciem dołączy do ukazujących się już zarówno w dużym,...
"The Daily Telegraph" będzie mieć także wydanie w małym formacie. Tym posunięciem dołączy do ukazujących się już zarówno w dużym, jak i w małym formacie dzienników "The Times" i "The Independent". Hugo Drayton, dyrektor marketingu "The Daily Telegraph", powiedział, że mała wersja gazety powinna być gotowa w ciągu trzech-czterech tygodni. Przyznał, że ta ważna z punktu widzenia wydawcy decyzja byłaby podjęta wcześniej, gdyby wcześniej została wyjaśniona sprawa przyszłego właściciela "The Daily Telegraph". Poza tym Drayton powiedział, że obecnie dokładnie badane są opinie reklamodawców. Przedstawiciele wydawcy chcą ustalić, czy będą chcieli płacić tyle samo za powierzchnię reklamową w małym formacie, ile płacą w tradycyjnym. Dodał, jak ważne jest planowanie nakładu w małym formacie, co poparł informacją o "The Times", który w wersji mini ma sprzedawać 150 tys. egzemplarzy z 400-tys. nakładu. "The Daily Telegraph" ma wprowadzić jeszcze jedną nowość - ukazującą się raz w tygodniu sekcję biznesową zawierającą suplement z "The New York Times" - "The New York Times International Weekly". Suplement zawiera informacje ze Stanów Zjednoczonych, ale także pozyskane za pośrednictwem "Le Monde" i "Herald Tribune". W Niemczech, we Włoszech i w Hiszpanii poszukiwani są kolejni partnerzy dla tego dodatku. ("BrandRepublic")