Arkadiusz Wódkowski został rzecznikiem prasowym PTBRiO

Arkadiusz Wódkowski jest odpowiedzialny za działania z zakresu public relations Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii (PTBRiO). Wódkowski pełni jednocześnie...

Arkadiusz Wódkowski jest odpowiedzialny za działania z zakresu public relations Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii (PTBRiO). Wódkowski pełni jednocześnie funkcję członka zarządu organizacji (jest współwłaścicielem firm badawczych Agencja Badań Marketingowych oraz AMPS). Zajmie się przede wszystkim kreowaniem kanałów komunikacji wewnątrz PTBRiO oraz relacji zewnętrznych. Towarzystwo rozpoczęło już wydawanie newslettera w formie elektronicznej. Poza tym plany rozwoju organizacji zakładają uczynienie z konferencji "Zimowa Ekspedycja Badawcza" imprezy cyklicznej (pierwsza odbyła się w marcu br.). PTBRiO wspólnie z Organizacją Firm Badania Opinii i Rynku (OFBOR) przygotowuje także kolejną edycję kongresu badawczego, który odbędzie się w październiku br. Obecnie trwają także prace nad edycją kolejnego katalogu firmowanego przez towarzystwo, który stanowi analizę aktualnej kondycji rynku badań w Polsce. Jego publikacja nastąpi najprawdopodobniej w czerwcu br. PTBRiO przygotowało także cykl ok. 30 szkoleń na temat usług badawczych adresowanych do klientów branży. (JP)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.