DD Media będzie przekonywać marketerów produktów ekskluzywnych do reklam w "Dzień dobry"
Wydawnictwo DD Media planuje działania promocyjne adresowane do producentów dóbr ekskluzywnych. Ich celem jest zachęcenie tej grupy reklamodawców do inwestowania...
Wydawnictwo DD Media planuje działania promocyjne adresowane do producentów dóbr ekskluzywnych. Ich celem jest zachęcenie tej grupy reklamodawców do inwestowania w gazecie "Dzień dobry". "Chodzi nam o marketerów dóbr ekskluzywnych, czyli tych, które nie są sprzedawane w supermarketach. Prasa codzienna i bezpłatna to dobre medium dla takich marek. We włoskiej prasie bezpłatnej reklamy marek ekskluzywnych pojawiają się regularnie" - mówi Emiliano Castagna, sales director w DD Media. Pierwszym "ekskluzywnym" layoutem, jaki ukazał się w "Dzień dobry", była reklama Versace. W tym tygodniu reklama tej marki jest prezentowana po raz drugi. Emiliano Castagna mówi, że obecnie DD Media prowadzi rozmowy z firmą produkującą ekskluzywną odzież. Szczegóły negocjacji nie zostały ujawnione. (PU)