"BusinessWeek" zrealizował nietypowy pomysł marketingowy
"BusinessWeek" (Agencja Reklamowo-Wydawnicza "Wprost" - AWR "Wprost") przygotował nietypową wysyłkę z okazji przejścia z cyklu wydawniczego miesięcznego na dwutygodniowy. Zmiana...
"BusinessWeek" (Agencja Reklamowo-Wydawnicza "Wprost" - AWR "Wprost") przygotował nietypową wysyłkę z okazji przejścia z cyklu wydawniczego miesięcznego na dwutygodniowy. Zmiana cyklu nastąpiła wczoraj, w trakcie tradycyjnego święta primaaprilisowego, co stało się przyczynkiem do żartu wydawcy. AWR "Wprost" przygotowało ok. 200 wysyłek do klientów warszawskich i w całym kraju, które miały dwie odsłony. Pierwsza uwidoczniła się wczesnym rankiem. Klienci otrzymali eleganckie filiżanki i kawę z karteczką przypominającą nekrolog z informacją o tym, że właśnie przestaje się ukazywać miesięcznik "BusinessWeek". Po paru godzinach ci sami klienci otrzymali drugą przesyłkę. Tym razem były to szampany z kieliszkami i radosną informacją, że właśnie narodził się dwutygodnik "BusinessWeek". (KP)