Sieci handlowe protestują przeciwko kampanii społecznej o zdrowiu seksualnym

Wysiłki rządu brytyjskiego zmierzające do uświadamiania młodych dziewcząt w zakresie zdrowia seksualnego zakończyły się fiaskiem. Sieci sklepów sprzedające młodzieżową odzież:...

Wysiłki rządu brytyjskiego zmierzające do uświadamiania młodych dziewcząt w zakresie zdrowia seksualnego zakończyły się fiaskiem. Sieci sklepów sprzedające młodzieżową odzież: Top Shop i Miss Selfridge odmówiły umieszczenia w swoich przymierzalniach nalepek informacyjnych akcji. Layouty pokazują dwie komiksowe postaci promujące zdrowy seks i ostrzegające przed chorobami, na które można zapaść podczas stosunku bez użycia prezerwatywy. Przedstawiciele sieci uznali, że nalepki mogą być obraźliwe dla konsumentów. Lokalne centra zdrowia także odmówiły umieszczania nalepek w swoich przebieralniach, a magazyny nie zamieściły reklam prasowych. Layouty ukażą się jak na razie jedynie na kartkach pocztowych, które będą dystrybuowane w 125 kinach należących do sieci Vue i Odeon, jak również w szkołach. Wyklejanie nalepek jest częścią działań Departamentu Zdrowia rozpoczętych na jego stronie internetowej. Magazyny młodzieżowe zaakceptowały inne layouty w tej kampanii - m.in. informujące o miejscach, gdzie można dostać darmowe prezerwatywy. ("BrandRepublic")

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.