Oracle prowadzi przegląd ofert w zakresie budżetu mediowego wartego do 50 mln dol.

Producent oprogramowania komputerowego firma Oracle Corp. rozpoczął przegląd ofert domów mediowych w zakresie obsługi swojego międzynarodowego budżetu planowania i zakupu...

Producent oprogramowania komputerowego firma Oracle Corp. rozpoczął przegląd ofert domów mediowych w zakresie obsługi swojego międzynarodowego budżetu planowania i zakupu mediów szacowanego na 40-50 mln dol. Do udziału w przeglądzie został zaproszony m.in. dom mediowy MediaCom (należący do grupy Grey Global), który do tej pory obsługiwał ten budżet. Nazwy pozostałych uczestników przeglądu nie zostały podane. Jego rozstrzygnięcie spodziewane jest w maju br. Kreacją reklam Oracle zajmuje się we własnym zakresie, natomiast działania directmarketingowe prowadzi agencja GreyDirect. ("Advertising Age")

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.