Caruso PR pozyskała czterech nowych klientów
Firma public relations Caruso PR rozpoczęła współpracę w zakresie działań public relations dla czterech nowych klientów: Curtis Healthcare (marki Slow-Mag,...
Firma public relations Caruso PR rozpoczęła współpracę w zakresie działań public relations dla czterech nowych klientów: Curtis Healthcare (marki Slow-Mag, Slow-Mag B6, Beta-Karoten E, Beta-Karoten Extra, Chudeus-Syt, Chudeus-Fix, Chudeus Vit - Curtis Healthcare), Harper Higienic (Cleanic), Barwa (Barwy Słońca, Miss Gładka Skóra, Talia Fitness, Balnea, Rama Fix, Kabi Fix, Kamień Fix) oraz Paola (Soki Domowe, Owoce Natury, Syropy Rodzinne, Kesz, R20, Olimpic, Polin). Agencja jest odpowiedzialna za stworzenie koncepcji kreatywnych obejmujących kształtowanie wizerunku poszczególnych marek oraz działania media relations. Działania dla poszczególnych klientów obejmują brand PR, opracowanie i realizację strategii komunikacyjnej, doradztwo, obsługę medialną i monitoring mediów. Caruso PR jest obecna na polskim rynku od 2 lat. Firma oferuje kompleksową obsługę w zakresie brand i corporate PR, działa w sektorze dóbr szybkozbywalnych oraz farmaceutyczno-zdrowotnym. (AMS)