Procter & Gamble rozpoczął przegląd ofert planowania mediów
Procter & Gamble (P&G) rozpoczął na rynku amerykańskim przegląd ofert dotyczących planowania mediów. Obecnie koncern jest w tym zakresie obsługiwany...
Procter & Gamble (P&G) rozpoczął na rynku amerykańskim przegląd ofert dotyczących planowania mediów. Obecnie koncern jest w tym zakresie obsługiwany przez domy mediowe Starcom MediaVest i MediaCom. Do przeglądu obok nich zostały zaproszone dwa inne domy mediowe, których nazw nie podano. Wiadomo jedynie, że konkurs dotyczy wyłącznie planowania mediów i nie będzie miał wpływu na obsługę ich zakupu. Przegląd jest wynikiem nowej strategii komunikacyjnej P&G, która polega na uzyskaniu kontaktu z konsumentem przez wiele kanałów, a nie tylko dzięki tradycyjnej i intensywnej reklamie telewizyjnej i prasowej. Inny powód przeglądu to coraz większe rozproszenie rynku mediów, które sprawia, że potrzebne są nowe rozwiązania w zakresie planowania. Według danych firmy TNS Media Intelligence/CMR P&G w ub.r. w USA wydał na reklamę około 2,5 mld dol. ("Advertising Age")