"National Geographic" promuje tytuł, ma i planuje konkursy
Wydanie kwietniowe polskiej edycji magazynu "National Geographic" (G+J RBA) wspiera kampania reklamowa. Obejmuje wybrane tytuły prasowe ("Polityka", "Przekrój"), Zetkę oraz...
Wydanie kwietniowe polskiej edycji magazynu "National Geographic" (G+J RBA) wspiera kampania reklamowa. Obejmuje wybrane tytuły prasowe ("Polityka", "Przekrój"), Zetkę oraz kanał telewizyjny National Geographic. "Kampania wchodzi po pewnym okresie promocyjnego wyciszenia. Uznaliśmy, że początek wiosny jest bardzo dobrym momentem dla odnowienia działań w mediach dla "National Geographic" - powiedział Rafał Krauze, marketing brand manager odpowiedzialny za "National Geographic" i "Focus" (G+J Polska). - Wkrótce znów przypomnimy o sobie". Na pewno promocję otrzyma numer szósty "National". Po raz pierwszy nasza edycja "National Geographic" przeprowadza właśnie konkurs dla prenumeratorów. Poza tym planowany jest bardzo duży konkurs wakacyjny magazynu, ale szczegóły na ten temat jeszcze nie są ujawniane. Według danych ZKDP za grudzień 2003 r. rozpowszechnianie płatne "National Geographic" wyniosło ponad 150 tys. egzemplarzy, w tym w prenumeracie blisko 65 tys., przy nakładzie 207,5 tys. (JD, KP)