Upstairs Young & Rubicam rozszerza współpracę z marką Warka Jasne Pełne

Agencja reklamowa Upstairs Young & Rubicam rozszerza współpracę z Grupą Żywiec dotyczącą działań ATL dla marki piwa Warka Jasne Pełne,...

Agencja reklamowa Upstairs Young & Rubicam rozszerza współpracę z Grupą Żywiec dotyczącą działań ATL dla marki piwa Warka Jasne Pełne, wynika z nieoficjalnych informacji. Wojciech Szpil, prezes agencji Upstairs Young & Rubicam, był wczoraj nieosiągalny, a Remigiusz Rawa, marketing manager marek Warka i Żywiec w Grupie Żywiec, nie skomentował tych doniesień. Dotychczas większością działań ATL dla marki Warka Jasne Pełne podobnie jak dla Warki Strong zajmowała się agencja reklamowa McCann-Erickson Polska. Upstairs Young & Rubicam natomiast od kilku lat realizował jedynie kampanie ATL związane z akcjami promocyjnymi i sponsoringowymi Warki Jasne Pełne i Warki Strong, np. organizowanymi wokół sponsoringu piłkarskiej Ligi Mistrzów i organizacji zawodów Strong Man. Tym razem Upstairs Young & Rubicam opracowuje projekt reklamowy niezwiązany bezpośrednio z akcją BTL. W ub.r. wydatki reklamowe Grupy Żywiec na markę Warka Jasne Pełne wyniosły 31,7 mln zł, a dodatkowo działaniami ATL wspierany był także sponsoring Ligi Mistrzów - te akcje kosztowały w mediach 9,3 mln zł (Expert Monitor). Planowaniem i zakupem mediów (poza outdoorem) dla wszystkich marek z portfolio Grupy Żywiec zajmuje się dom mediowy Brand & Media OMD, a planowaniem i zakupem nośników reklamy zewnętrznej zajmuje się dom mediowy Media Concept. (PR)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.