"Nowa Miss" wprowadziła dział "Akademia Miss"
Miesięcznik "Nowa Miss", wydawany przez ViMedia, skierowany do dziewcząt i młodych kobiet, wprowadził wyróżniony layoutem, z własną okładką, stały, rozbudowany...
Miesięcznik "Nowa Miss", wydawany przez ViMedia, skierowany do dziewcząt i młodych kobiet, wprowadził wyróżniony layoutem, z własną okładką, stały, rozbudowany dział "Akademia Miss". Zawiera on przekrojowe materiały z zakresu mody, urody, psychologii. Wśród nich zawsze jest temat główny, np. pielęgnacja skóry w wydaniu kwietniowym. W tej chwili "Akademia Miss" obejmuje 10 stron w magazynie. Zuzanna Partyka, szef działu reklamy w "Nowej Miss", powiedziała, że nowy blok tematyczny dostrzegli już reklamodawcy. Miesięcznik "Nowa Miss" obecny jest na rynku od ponad 12 lat. Ma charakterystyczny, kieszonkowy format. Współpracuje od niedawna z firmą Missland, organizatorem wyborów Miss Polski. Średni nakład "Nowej Miss", wg wydawcy, wynosi 70 tys. egzemplarzy. Według Expert Monitora wpływy reklamowe magazynu od stycznia do lutego br. wyniosły brutto 341 tys. zł. (KP)