Just i G7 znalazły się na krótkiej liście w przetargu na markę Żywiec

Grupa Żywiec wybrała dwie agencje reklamowe do finału przetargu na obsługę flagowej marki browaru piwa Żywiec - Just i G7....

Grupa Żywiec wybrała dwie agencje reklamowe do finału przetargu na obsługę flagowej marki browaru piwa Żywiec - Just i G7. Do udziału w przetargu Grupa Żywiec zaprosiła cztery agencje, obok wymienionych, Euro RSCG New Europe i J. Walter Thompson/Parintex. Rozstrzygnięcie przetargu, który rozpoczął się w marcu br., ma nastąpić w maju. W lutym br. zakończono współpracę między Grupą Żywiec a agencją reklamową McCann-Erickson Polska, która od ubiegłego roku obsługiwała w zakresie strategii i kreacji markę Żywiec. Planowaniem i zakupem mediów (poza outdoorem) dla Grupy Żywiec SA zajmuje się dom mediowy Brand & Media OMD. Planowaniem i zakupem nośników reklamy zewnętrznej zajmuje się dom mediowy Media Concept. (PR)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.