Żywiec przenosi budżet Warki Strong do Upstairs Young & Rubicam
Grupa Żywiec przeniesie obsługę budżetu strategii i kreacji marki piwa Warka Strong do agencji reklamowej Upstairs Young & Rubicam. Zmiana...
Grupa Żywiec przeniesie obsługę budżetu strategii i kreacji marki piwa Warka Strong do agencji reklamowej Upstairs Young & Rubicam. Zmiana ta wynika z wygaśnięcia umowy z dotychczas obsługującą ten brand agencją McCann-Erickson Polska. Wbrew wcześniejszym informacjom (opublikowaliśmy je we wczorajszym wydaniu DS "MMP") browar nie zdecydował się na poszerzenie ram obsługi przez Upstairs Young & Rubicam marki Warka Jasne Pełne, ale skonsolidowanie w tej agencji budżetów obu marek - Warki Jasne Pełne i Warki Strong. Dotychczas większością działań ATL dla marki Warka Jasne Pełne podobnie jak dla Warki Strong zajmowała się McCann-Erickson Polska. Upstairs Young & Rubicam natomiast od kilku lat realizowała kampanie ATL związane z akcjami promocyjnymi i sponsoringowymi Warki Jasne Pełne i Warki Strong, np. sponsoring piłkarskiej Ligi Mistrzów i organizacja zawodów Strong Man. (PR)