HBO rozpoczyna kampanię "Otwarte okno"
Wiosenna kampania promocyjna HBO i HBO2 w dniach 1-4 kwietnia umożliwi abonentom wybranych telewizji kablowych zapoznanie się bezpłatnie z odkodowaną...
Wiosenna kampania promocyjna HBO i HBO2 w dniach 1-4 kwietnia umożliwi abonentom wybranych telewizji kablowych zapoznanie się bezpłatnie z odkodowaną ofertą programową telewizji. W tym czasie na antenie wyświetlane będą takie filmy jak: "Femme Fatale", "Sam" i "Opętanie". Po zakończeniu akcji "Otwarte okno" abonenci otrzymają ofertę promocji cenowej na oba kanały. W promocji uczestniczą operatorzy kablowi, między innymi: UPC, Aster, Toya, Multimedia, Vectra i Dami oraz platforma cyfrowa Cyfra Plus. Kampania promocyjna opiera się głównie na działaniach marketing services (ulotki, zawieszki, plakaty), ale spoty reklamowe pojawią się również w TVN24 , MTV, lokalnych kanałach telewizyjnych. Kreacja powstała we własnym zakresie. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Brand & Media OMD. Stacja przewiduje także umieszczenie reklam na billboardach i w metrze na nośnikach firmy Ströer. Budżet kampanii nie został ujawniony. (MM)